Szerviz

A szervizszolgáltatás keretein belül az alábbi gyártók termékeinek garanciális és garanciaidőn túli javítását végezzük:

Garancia érvényesítése

A garancia érvényesítéséhez kérjük hozd magaddal a garancialevelet és/vagy a kapott számlát vagy annak másolatát, amely tartalmazza a berendezés sorozatszámát és a vásárlás időpontját illetve a vásárlás helyét.

Garanciális termékkör

Garanciális ügyintézést kizárólag a Chromasound Zrt. partnerein keresztül értékesített termékek vonatkozásában tudunk érvényesíteni. A külföldi beszerzésű termékek (Thomann, Muziker, Bax, Kitary, egyéb külföldi források) garanciális kezelését nem áll módunkban térítésmentesen elvégezni.

Eszköz Beküldési Adatközlő nyomtatvány

Ha szervizünkbe visszaküldesz egy terméket, akkor minden esetben az Eszköz Beküldési Adatközlő nyomtatványunkat kitöltve mellékeld.

Az Eszköz Bejelentő Adatlap letöltése

Amennyiben a szervizbe szállított eszköz nem rendelkezik kitöltött EBA nyomtatvánnyal, sajnálatos módon nem áll módunkban a terméket átvenni, valamint a futárszolgálattal küldött termékeket azonnal visszaküldjük.

Általános garancia idők a vásárlás időpontjától számítva, gyártók függvényében

Egyéb szolgáltatásaink

Szoftverfrissítések telepítése digitális hang és fénykeverő pultokra. Ez tartalmazza a pult átvizsgálását, takarítását, az új szoftver ismertetését. Garanciaidőn belül a szolgáltatás ingyenes.

Szerviz óradíjak

A Szerviz működése során a nem szerződéses partnereink részére kizárólag készpénzes vagy utánvétes fizetési rendszerben dolgozunk.

Kiszállási díj

Budapesten 4000Ft + ÁFA
vidéken 4000Ft +80Ft/km + ÁFA

Szerviz óradíj

megkezdett óránként 11.800 Ft + ÁFA

Bevizsgálási díj

4500 Ft +ÁFA
csak abban az esetben kerül kiszámlázásra, ha a javítást nem rendelik

Minimum alkatrész költség

11.800 Ft + ÁFA,
amely értékhatár alatti alkatrész értékesítését nem vállaljuk!